Peraduan BuraqLube Power

Buraqlube merupakan pelincir kenderaan yang digunakan oleh kenderaan-kenderaan di Malaysia, merupakan satu manifestasi yang membuktikan keberdaya-saingan Buraqoil untuk menyalur hasil teknologi dan inovasi dunia, kepada penduduk Luar Bandar.


Dengan harga yang berpatutan, produk Buraqlube mensasarkan penggunaan yang mampan kepada segmen Minyak Motor Kenderaan Kereta (PCMO), Minyak Motosikal (MCO) dan Minyak Kenderaan Diesel (DEO).

Di samping itu, Buraqlube juga membekalkan bahan pelincir berdasarkan permintaan bagi segmen Minyak Khusus (Specialty) seperti Minyak Gear Auto (ATF), Penyejuk Radiator (Coolant) dan Minyak untuk Brek (DOT 3 dan DOT 4).

Selain itu, Buraqlube juga telah menempa nama dengan menghasilkan bahan pelincir bagi segmen Perindustrian dengan produk Minyak Hidraulik, Minyak Gear dan Minyak Kompresor.

Peraduan BuraqLube Power! Kosmo ini menawarkan hadiah bernilai RM 150,000. Penyertaan paling kreatif akan menerima hadiah wang tunai RM 5,000 dan penyertaan terbanyak pula akan turut menerima hadiah wang tunai bernilai RM 5,000 untuk 3 orang pemenang.

Borang asal boleh didapati di dalam akhbar Kosmo! bermula 1 Mei 2014 hingga 16 Jun 2014.

Tarikh akhir menghantar borang penyertaan adalah sebelum 20 Jun 2014.

Sumber: BuraqLube

Friends of SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2015 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::